- prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową

- możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu!

1. Koszty wysyłki ponosi Kupujący

2. Sklep ZAWIESZENIA-AP wszelakie zamówienia realizuje tylko po przedpłacie całości lub części kwoty na konto sklepu. 

3. Czas dostawy w przypadku firmy kurierskiej wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania (NIE od dnia zamówienia!). W przypadku opóźnień prosimy o kontakt.

4. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w podanym czasie, z przyczyn od nas niezależnych, sklep ZAWIESZENIA-AP skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

5. W razie gdy przesyłka dojdzie uszkodzona przed odbiorem przesyłki adresat jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania i zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy przy odbiorze spisać protokół uszkodzenia i najlepiej nie odbierać przesyłki! W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą kurierską w dochodzeniu odszkodowania. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta. Proszę również pamiętać o odpowiednim wypełnieniu protokołu i zaznaczeniu, że towar był odpowiednio zabezpieczony (tektura, papier, folia bąbelkowa itp).

6. Powyższe zasady obowiązują klientów detalicznych i są odmienne w przypadku zakupu na FV na firmę - szczególnie związaną z branżą motoryzacyjną.

UWAGA: Reklamacje towaru, który zaraz po rozpakowaniu okaże się uszkodzony - NIE są pozytywnie rozpatrywane przez firmę kurierską, jeśli kupujący nie sporządził przy odbiorze paczki protokołu uszkodzenia przesyłki!!!

PAMIĘTAJ !!! - SPRAWDŹ TOWAR W OBECNOŚCI KURIERA !!!!

7. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru (który nie jest towarem "na zamówienie") Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

W przypadku skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością należy przesłać z dopiskiem "ZWROT" na podany przez nas adres po wcześniejszym ustaleniu tego drogą mailową lub telefoniczną. Nie odsyłaj towaru bez wcześniej uzgodnionego adresu - towary odsyłać należy na adres podany przez nas zależnie od wymogów producenta danego produktu.

Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy produkt nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzenia.

Do zwracanego towaru należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie banku i numeru konta. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

UWAGA! NIE ODBIERAMY PACZEK WYSYŁANYCH ZA POBRANIEM!!!

Klient reklamując, bądź zwracając towar musi go wysłać paczka bez pobrania, dopiero po oględzinach realizujemy reklamację towaru.

W tym celu należy do zwrotu załączyć wypełniony poniższy formularz:

FORMULARZ

oraz należy ustalić sposób i adres do odsyłki produktu

6. Pamiętać należy, iż część towaru sprowadzana jest często z zagranicy, więc przed zamówieniem prosimy o zapytanie w celu ustalenia czasu oczekiwania!

Produkt dodany do ulubionych
Product added to compare.